left a good job in the city ..

hej , idag vaknade jag av att mamma väckte mej och hade frukost på sängen , även fast jag inte fyller år :D
men de var litta lyxigt ju .
vi åt mycket godis på kvällen innan så när vi hade fixat oss så gick vi slingan ( 2 kilometer )
kände mej nöjd :D sen när vi kom hem duschade jag och så mös jag ett tag .
sen träffade jag fiona , vi var på familia ett tag och sen så var vi hemma hos henne till kanske 15.40 .
klockan 16.00 så kom mammas "bästa kompis" från Austarlien , var så jävla glad att få träffa henne. förra gången hon var här var de 5 år sen vi hade träffats ;/
hon är som en mamma på långt avstånd.. men älskar min mamma jätte mycket .
sen var jag med tova och stack och handlade lösnaglar till mej :)
jag målade dem gröna av de nagellacket jag fick av amanda i fredags .

Shema över min vecka.
måndag - skola , träning i folkets hus med soàre
tisdag - folkets hus för att ha uppträde med soàren .
onsdag - ledigt från skolan och göra något med familjen sedan träffa isabelle.
torsdag - skola , tvärflöjtslektion på eftermiddagen.
fredag - skola , vet ite om jag skulle träffa isabelle då också .

Gillar min vecka ! (y`



Kommentarer

Kommentera här och få en kaka :D

SKriv ditt söta namn här:
LAT? Klicka då här.

Din e-post pibliceras inte , men skriv den endån , om du vill.:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0