Hey I heard you were a wild one ;*

hej , har ju inte alls varit aktiv och har nu markt att blogg.se har ändrat om litta.
så snart som möjligt när jag har kommit in på min youtube konto så ska jag göra videoinlägg och berätta om thailand och litta sånt. min bruna färg har gått bort lite så -.-
men jag sov hos min mormor för några dagar sedan , sen så har jag sovit över med tova 2 gånger . sen så tältade jag till idag med isak , joel , elias och tova.
sen kom robin på morgonen vid 08.00 .
de skrämde mej hela tiden med en dum jävla mask.
inte sådan mask som kryper på marken , en sån man har och sätter på huvudet.
skrek till varje gång -.-
de är en nackdel me att vara så rädd , att man skriker för lite med ljud effekter , mer spännande då ju ;)
säger vi.
men var berädda på ett videoinlägg och fortsätt kolla bloggen . kommer vara mer aktiv nu :D

Hejdå :)

Kommentarer

Kommentera här och få en kaka :D

SKriv ditt söta namn här:
LAT? Klicka då här.

Din e-post pibliceras inte , men skriv den endån , om du vill.:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0